Fónyód-Kővágóörs

Nagyon sajnáltam, mikor szombaton elhagytuk az Erőműt és a "tigrist". Viszont még aznap vidámabb lettem, mert tudtam, hogy hétfőn indulunk Fonyódra!

Ott nem horgásztunk sokat, inkább a pihenésé volt a főszerep, de Dórinak így is vettünk egy 3 napos jegyet, mikor már nem volt annyira strandidő. Először természetesen a hajóállomáson próbálkozott, miközben én tanácsokkal láttam el. Tapogatott egy darabig és volt két kapása is, de nem marták el jól a snecijét. Aztán egy cölöp mellé bedobta a botot és leültünk egy padra. Valami szépen elkezdte ütni a feeder végét és Dóri határozott bevágást követően egy tenyérnél nagyobb sügért emelt ki! Gyorsan visszadobta és rögtön jött egy majd' méretes süllő is! Vissza. Utána meg egy köves vette be a snecit! Közben sajnos besötétedett és otthagytuk a cölöpöt. Hogy nincsenek képek, az pedig az én hibám, mert lemerült az elem a fényképezőgépben...
Aztán a szálláson is horgászott Dóri, de a balinok nem jöttek a naplementében, csak néhány elszánt bojlist láttunk a szomszédban. 


Csak így lehet!
Később még egy öröm keszegezést tartott éjjel!
ilyenek jöttek
A szállás elhagyása után átmentünk az északi partra.
Tihanyban benéztünk a régi horgásztanyára és sok kedves ismerőssel találkoztunk. Tovább indultunk Kővágóörsre Dóri barátnőjéhez, Ibolyához és családjához. Ott töltöttünk egy gyönyörű hétvégét a csodálatos kis tanyavilágban.
Jön az ellátmány...(Ibolya Apukája)
...nekik!
A kutyus, Negro volt az én kedvencem és úgy tűnt, én is neki, mert folyamatosan mellettem volt és buksijával a tenyeremet tolta, hogy simogassam. Ha ettem leült elém szúrós hunyorgó tekintettel: "Nekem nem adsz?"
Negro
Szofi, a cica
Bandi, a bika
nyuf-nyuf
Ibolya
Sajnos Thaliát, a fenséges lovat nem fotóztam le, nagyon bánom!
Dóri horgászott arra is, de most kellett rádöbbennem, hogy én a tihanyi horgásztanyánál tovább nem pecáztam azon a partszakaszon csak csónakból, merthogy partról nem is lehet annyira kevés hely van. Tele van hínárral vagy ha nem akkor horgásszal. A hínár közül egy-két bodrit sikerült kiszednie csak, amit aztán megcsináltunk vendéglátóinknak vacsorára, így káoszt okozva konyhájukban! Ezúton is puszi Nekik és köszönjük a fantasztikus vendéglátást! Fenyegetés: Még jövünk!

Sajnos ezekben a napokban óriásira dagadt a pofám - mint kiderült, a fogam volt a tettes -, úgyhogy a vasárnap délutáni hazaérkezéskor leraktuk a cuccokat és rögtön indultunk is Pestre a Szentkirály utcai szájsebészeti ügyeletre... csonthártya gyulladás. Kezelték; felvágtak, közben pedig szépen beleordítottam a pesti utcákba (nyitva volt az ügyelet ablaka) és még napokig, amíg cserélték benne a gézt. De minden rendben, azóta már a hibás fogat is kiműtötték, csak ezekben a hetekben nem nagyon volt kedvem írni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vigyázz! Ne sérts meg senkit!