Szerencsétlen Bálint!

Nézegettem a tavalyi képeket. Hogy mennyi hal varázsolt mosolyt az arcunkra és nyerte vissza szabadságát... aztán meglátok egy idei képet. Az egyetlen olyan hal, az utóbbi években, amit lefényképeztem, de nem engedtem vissza...

Április végén próbáltuk ki Ricsi új csónakját és mikor a kikötő fele evezett már, a csónakoktól nem messze egy ezüstös hal-oldal látszott ki a vízből, és arra vette az irányt. Fájdalmas volt rádöbbenni, hogy ezen a szépséges balinon már nem lehet segíteni! Első ránézésre nem láttam rajta semmilyen sérülést. A szája körül sehol nem volt akasztás nyoma látható még kívül sem. Megnéztem a kopoltyúját, ami olyan mélybordó volt mintha semmi baja nem lenne szegénynek: néhány perce pusztulhatott el. Hazaviszem. Tudni szeretném mi van belül, mert van egy sejtésem!

Otthon megmérem és lepikkelyezem, majd felvágom... egyértelműen látszik, hogy az lett a veszte, amit a köznyelv úgy mond azt hiszem, hogy:  "Besült az ikrája!"


5,10 kg a balin! Ebből az ikra lehet vagy... nemtom... 5,05 kg! De most komolyan ez brutális, ennyit még nem láttam!

Istenem, ha nem így kell találkoznunk... a legjobb balinom 3,60 kg-os a Balatonból! Egy ilyen példánnyal nagy megtiszteltetés lenne egy gyors találka! Ha jól látom talán egy vagy kettő darab hasonszőrű őn maradhatott az Erőmű-tóban. 
Megfoghatatlan öregurak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vigyázz! Ne sérts meg senkit!