Szerelem


Mostanában nem írtam tudom. Ennek az az oka, hogy kiderült, hogy el tudunk menni Tihanyba horgászni és erre készültem. Egyik pillanatról a másikra alakult így és most nem részletezem de a lényeg az, hogy a barátoknak megint nagyon sokat köszönhetek, mert önerőből soha nem tudtam volna elmenni. Hétfőn indulunk és hát készülök nagyon. Kőkemény pecálás lesz! Egész héten csak kötöttem a horgokat, varrtam a bojlis szerelést, takarítottam a botokat és olajoztam az orsókat. Természetesen mindenkinek, akinek tudtam vagy aki megkért, nem csak magamnak. Jó kis meló lett belőle és nagyon jól elszórakoztattam magamat, csak ide nem tudtam feljönni! Íme a képek de azóta még sikerült 35 kötést csinálni plusszba!

Ennek a tevékenységnek vannak ám veszélyei is! Egyik kötésnél nem figyeltem kellően és belerántottam az ujjamba a horgot. Először nem mertem megnézni. Aztán kinyitottam a szememet és láttam, hogy csak bőrt fogott hála Istennek! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vigyázz! Ne sérts meg senkit!